štvrtok 25. júla 2013

Produkty www.nechtikovo.eu- recenzia

Ahojte baby. Spoločnosť nechtikovo.eu ma oslovila, či by som nechcela vyskúšať ich produkty a tak prečo nie....

V balíčku mi prišli tri geliky. cover gel, clear gel a snow white gel. 



      1. WHITE SNOW GEL- Na prvý pohľad super konzistencia- riedky, ja mam radšej redšie gely či už na modelovanie,alebo aj na franciu, nie úplne riedke,ale také tie stredné. Fakt vyzerá snehovo biely.     Skúšala som ho na kámoške a biely gel som zvyknutá, ale aj farebné nanášať na všetke prsty naraz a do lampy. Lenže tento kým som naniesla na všetke, troška sa rozpil,ale v pohodke, ešte som aj tak potrebovala dorovnať linky, nabudúce budem nanášať asi po dvoch nechtoch na striedačku. Stačia dve tenké vrstvy a pekne kryje, nezanecháva fľaky. Aj konečný efekt vyzeral krásny snehovo biely.


      2. COVER GEL- Krásna prirodzená farba, na predlženie lôžka treba naniesť hrubšiu vrstvu, tzv.         vymodelovať už nechtík s ním aby prekryl, inak ja ho budem používať pri doplnkách na zjednotenie farby. Konzistencia tiež super, dobre sa mi s ním robilo.

     3. CLEAR GEL- Nemám k nemu čo vytknúť, konzistencia úplne podľa môjho gusta, modelovalo sa s ním super, už len sledovať ako bude držať :)

Konečné zhodnotenie, sklamal ma troška biely gélik,ale to možno len preto, že som zvyknutá na ten svoj od truscady. Vadilo mi len to že sa rozpil,ale to sa dá zmeniť tak, že nebudem nanášať na všetke nechty ale po dvoch. Cover gel budem používať pri doplnkách ako som spomínala a clear gelu nemôžem vytknúť absolútne nič. 

Toto je práca s týmito gélmi, vyskúšam to ešte na sebe a budem sledovať či sa neodchlipuje, či biely nežltne...;)
Papaaa ;)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára