štvrtok 16. mája 2013

Modelácia na šablony

Ahojee, dnes som si pre vás pripravila príspevok o tom, ako ja modelujem na šablonku. Určite keby si to pozrela nejaká špičková profesionálka, zbadá kopec chýb, ale keďže som sa tohto školenia nemohla zatiaľ zúčastniť, ukážem vám ako to robím po svojom ;)


Ako pri každej modelácií, aj teraz som si ruky vydezinfikovala, zatlačila kožtičku a zmatnila povrch nechta- viď obr.1
Naniesla som nail prep, fungian, primer- viď obr.2
Ako som čakala kým to vyschne, pripravila som si šablonku. To vnútro ktoré som z nej vylúpla som prilepila z vnútornej strany šablonky aby to bolo pevnejšie- viď obr3

Šablonku som nasadila pod necht tak, aby medzi nechtom a šablonkou nevznikla žiadna medzera, ani skok, potom šablonku na konci a naspode  zlepíme- viď obr1
Potom som naniesla gél do tvaru,akého chcem, v primeranej vrstve- nie hrubá- zas ani nie moc tenká- viď obr2
Necht som dala do lampy na cca15 sekúnd, vybrala a zapinčovala pinčovaciou  pinzetou,aby bol nechtík krásne oblý prirodzený a nerozpučený :P- viď obr3

Zapinčovaný necht som vložila ešte do lampy na 2min. Odstránila som šablónu, odmastila necht- viď obr.1
Necht som dopilovala do požadovaného tvaru po stranách a takisto aj z vrchu kde boli nedokonalosti- viď obr. 2-3  

Naniesla som kamuflážny gél na predlženie lôžka- 2 min. v lampe- viď obr. 1
Naniesla som biely gél a vymodelovala C-oblúk.

Takto nejak modelujem na šablóny ja :P, netvrdím že je to 100% správne, ale vyzerá to schopne, pripomienky a otázky kľudne píšte. Paaaaa ;)

2 komentáre:

  1. Mne sa takéto špicaté nechty nepáčia, ale je to vec vkusu :) Kika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne sa páči, určite rada vyskúšam :-))

    OdpovedaťOdstrániť