nedeľa 24. februára 2013

Zdobenie akrylovkami 1

Ahojtee, dnes som sa nudila a tak som si pre vás pripravila nail art fotonávod. Je to uz spomínane One Stroke zdobenie akrylovými farbami. Je to úplne jednoduché.

Pred kreslením musíme nechtík zdrsniť, aby bol povrch matný. Pri gélovej modelácií sa toto zdobenie robí ako posledná fáza na vymodelovaný, upravený a zdrsnený nechtík.

Kvetinky sa kreslia šikmým štetcom. Na školení  mi vraveli, že tmavšia farba sa vždy dáva na  kratšiu časť štetca a svetlejšia farba na dlhší koniec štetca. Takto nanesené farby vtrieme do štetca aby bol prechod plynulý a to takým spôsobom, že po vlastnej ruke si urobíme zopár ťahov z jednej strany štetca a takisto aj z druhej strany štetca, poprípade pridáme ešte troška farby ak je to potrebné. Hustota farby musí byť ako kyslá smotana. Nesmie byť ani veľmi riedka farba, ani veľmi hustá. Akrylové farby Crystal Nails majú tú výhodu, že ich nieje potrebné riediť, len rovno kresliť, zas farby Moyra, ktoré takisto používam treba troška rozriediť zopár kvapkami vody.

Jedným ťahom nakreslíme kmitavejším pohybom lístok

Pred každým nanesení farby si štetec dôkladne umyjeme v nádobke na vodu a vytrieme do papierového obrúska. Postupujeme rovnako pri každom lístku

Ja som do stredu kvietka dala bodky s guličkou. No môžete tam dať aj kamienok.

Rovným úzkym štetcom dokreslíme lístočky, čiaročky a podobné haky - baky :P keď kreslíme čiaročky a  podobné ťahy, farbu si rozriedíme. Musí byť riedučká, aby sa nám dobre kreslilo.

Ďalší kvietok som nakreslila rovnakým spôsobom

Tretí kvietok rovnakým spôsobom - najprv lupienky...

Keď chceme tenké čiarky, ideme štetcom ľahučko a netlačíme, keď chceme čiarky hrubšie, štetec viac pritlačíme na necht.


Na koniec dáme lesk a je to ;)

Pri tomto nail arte som použila: štetec šikmý 2MB číslo 1
štetec tenký barbara 2 od Crystal nails
krylové farby CN a moyra
top coat moyra
dlhý tip
nádobka s vodou
niečo na vytlačenie farieb
guličku (na foto chýba)
leštiaci blok na zmatnenie nechta (na foto chýba)
Aj keď to zdobenie nie je dokonalé, verím že poslúži na obkukanie postupu :P

5 komentárov:

  1. To je súper... Skúsim dnes ak bude čas.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Som rada ze sa navodik paci...vyskusaj, je to jedno z jednoduchsich ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A čo potom robime ked to mame nakreslene? Ako sa postupuje dalej? Pretoze tento styl sa mi paci a chcela by som to na sebe vyskusat? A to samotne zaschne? Potom na to gel alebo ako sa postupuje? Dakujem za odpoved.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ano, vyschne to uplne samo a za kratku dobu...maluje sa to uz na vymodelovany necht, zmatneny no a ked sa to nakresli, vyschne, potom nato davas uz iba lesk-top coat alebo quick finish...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne to vyzerá, len aby sa to aj mne podarilo...skúsim:)

    OdpovedaťOdstrániť