utorok 12. februára 2013

Valentínska doplnka a zmena tvaru

Ahojte, po dlhšej dobe som si dopĺňala nechtíky a z dlhších mandľovejších som si robila krátke hranky, tak teda tu je postup ako to robím ja.


Vydezinfikovala som si ruky, zatlačila kožtičku a zbrúsila starý materiál brúskou.
Dobrúsila som nerovnosti pilníkom a upravila tvary podľa potreby

Naniesla som nail prep(moyra)- vysuší lôžko a dezinfikuje fungian(truscada)- plesňová prevencia primer (enii)- pre lepšiu prilnavosť gélu k prírodnému nechtu
Nanesiem prvú-tenkú lakovú vrstvu priesvitného gélu- vytvrdím, nanesiem kamufláž na predĺženie lôžka- dám do lampy.

Naniesla som tenkú vrstvičku priesvitného gélu-naniesla glitre,-fimo a dala do lampy.

Vymodelovala C-čko. Pri modelovaní C-čka postupujem tak, že nanesiem C-čko na jeden prst- do lampy, urobím na drujeh ruke, vymením ruky a postupne všetké prsty. Zotriem výpotok, dobrúsim tvary, nanesiem finish gél-alebo top coat. Nanesiem olejček na kožtičku a fotíme :)))

Tu je výsledný efekt, tzv. Valentínsky light ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára