piatok 17. mája 2013

Foto návody od Mišky

Ahojtee, už dávnejšie som vám chcela pridať nejaký foto postup od jednej skvelej nechtarky Mišky, ktorá má svoj salón v Bratislave a spod jej rúk vychádzajú majstrovské diela. Je to proste talent a je môj nechtársky vzor. Mojím snom je sa k nej raz dostať a to si aj raz splním. To som prisahala aj Miške že raz sa k nej dotrepem cez celé Slovensko :D

Tak poďme nato, sadnite si na zadky, lebo to je peckaaaa :))))))

Myslím si že takého macka by sme zvládli aj my, však baby? ;) aj keď určite nie takého vymakaného, ale možno by sa na macka aj podobal, aspoň teda v mojom prípade :D

Tieto jahôdky sú tiež jedne z jednoduchších,ale len po posledný nechtík na tejto foto... 

...pretože ja osobne by som to už ďalej nezvládla :D ale konečný výsledok úžasný.

Tento foto postup som vybrala preto, lebo už viaceré ste sa ma pýtali nato, ako robím dúhu, tak tu to máte ;) Ja to zvyknem robiť aj tak že do polovice dám žltú, do druhej polovice ružovú a keď ich medzi sebou troška štetcom zmiešam vznikne mi medzi nimi plynulá orange ;)

Tak dnes len takto krátko, verím že som vás troška inšpirovala, pekný večer ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára