piatok 21. decembra 2012

Troška z vianočného nechtenia


 Ahojtee žienky, keďže vianoce sú pred nami a zrejme koniec sveta už za nami :D, rozhodla som sa že vam ukážem nejaké moje vianočné výtvory :)



na tieto nechtíky som použila zelené a zlaté glitre nad seba a na vrch som dozdobila nail artom akrylovou farbou


na tieto nechtíky som urobila klasickú bielu franciu a na vrch tiež nail artik a snaha o nakreslenie vločiek. farbu si vyberala zákazníčka

tieto nechtíky sú zdobené klasická francia červeným gélom ,,posnežené,, glitrom a na vrch dokreslené vločky takisto akrylovou farbou


tieto nechtíky som zdobila vrámci tréningu. kreslené akrylovými farbami

pri týchto nechtíkoch som si naniesla machuľky bieleho a modrého gélu a s tenkým štetcom som krúživými pohybmi zapracovala gély do seba, ,,posnežila,, glitrom a vločky sú robené pečiatkami


Tak ak som vás nejak inšpirovala, budem rada, prípadné otázky môžete do mailu, alebo komentu ;) pekný piatkový večer želám ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára