utorok 15. januára 2013

Štetce na modelovanie a zdobenie nechtov

Ahojtee, pri včerajšom nechtení mi napadlo že vám predstavím soju zbierku štetcov a ktorý na čo používam... Niektoré sú už zničené,ale už som si na ne tak zvykla že nedááám ich za nič :D a foto sú troška nekvalitné, lebo len mobilom som fotila...
tadááám, tu súúú... :))) nevyužívam úplne všetké,ale štetcov nikdy nieje dosť, že? :)
Tieto používam na techniku One Stroke,alebo kreslenie akrylovými farbami, ten tenký v strede je CN barbara2 a na tenké línie je neprekonateľný... šikmý je 2MB, ktorým som nahradila štetec CN OS2 lebo sa mi už zničil a používam ho na kreslenie OS kvetiniek.



Tie isté, len z blízka ;)



Tento je už dosť zničený, ale je oválny a používam ho na nanášanie kamuflážneho gélu.

S týmito modelujem, v strede je č.6 a po bokoch č.4




tie isté ;)

S týmto si pomáham sem tam rozhádzať trblietky do stratena.

Toto je štetec tenký, tipujem že asi jednotka-dvojka a s ním si pomáham dorovnať smajlíka.

* OS- technika kreslenie akrylovými farbami- ONE STROKE
   CN- spoločnosť Crystal nails
   2MB- značka 2MBeauty

Štetce som si objednala z crystalnailsba.sk a rebi-nail.sk a e-bay.co.uk
Prípadne otázky do komentu, poprípade do mailu, pekný večer ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára