streda 12. decembra 2012

Chceš začať s nechtením a uvažuješ nad kúpou nechtovej sady?

Aojtee,
tento článok venujem hlavne amatérkam a babám, ktoré si myslia, že nechty môže robiť každý. Profesionálky a tie, ktoré sa tomu venujete, mi iste dáte za pravdu (ak nie, komentujte :P)

Blíži sa čas vianoc a opäť veľa dievčat dostane vysnívanú sadu na nechty (aj ja som ju dostala pred štyrmi rokmi :D), a už si myslia, že je pred nimi nechtová kariéra. pozor! Nedajte sa nahovoriť na kadejakú lacnú, výhodnú, limitovanú, jedinečnú a ktovie ešte akú sadu... To sú len žvásty predávajúcich aby odrbali čo najviac hlúpych a naivných dievčat (samozrejme ak sa do toho nerozumiete, nevie  to rozoznať). Veď si vezmite, že už keď v Lidl to predávali, tak to musí byť určite kvalitná a hlavne profesionálna, to už rovno v mäsiarstve ju mohli predávať.

Tu je tá sada od www.nechtiky.sk na stranke sa dočítate čo všetko obsahuje a pozerám že momentálne má na ňu zľavu :P
Určite ak uvažujete nad kúpou ,,sady na nechty,, nechajte si poradiť u profesionálov a profi obchodoch kde by mala byť odborná a školená sila ktorá pozná danú značku, výrobky a odporúči vám čo by bolo pre vás najlepšie. Poväčšine sú v tých ,,výhodných,, sadach zbytočné veci a gély a produkty nízkej kvality, ktoré si aj tak budete musieť kúpiť iné, pretože vám to s nimi nepôjde. Podľa mňa je najlepšie vyskladať si sadu v profi obchode-či už internetovom a poradiť sa s predávajúcim ako som spomínala. Na internete som našla jednu jedinú sadu, do ktorej by som bola ochotná investovať a to je z internetového obchodu www.nechtiky.sk, ktorý má baba, ktorá vie odborne poradiť a v tej sade má veci fakt najnutnejšie a najpotrebnejšie na začiatok a hlavne vysokej kvality. Volila by som takisto značku pre začiatok aj inginails, no name, silcare alebo potom vyššiu kvalitu ako crystal nails, brillbird, truscada, wexa, 2m beauty. 

Už keď si teda tu sadu zadovážite, naštudujte si aspoň niečo na internete keď nechcete ísť hneď na školenie, ale určite by som odporúčila základný level modelácie kde vás oboznámia s anatómiou nechty, možnými chorobami, rizikami, na aké nechty sa modelovať nesmie ako odborne postupovať aby sme nepoškodili zdravie kámošky či klientky. Potom už nasleduje len tréning, tréning a tréning. Nemyslite si že na tom hneď zbohatnete! Ja keď som začínala s nechtami, volala som si baby sama, aby som im na svoje náklady urobila nechty a vyskúšala si to, asi po roku som začala brať symbolické 5e na materiál, až kým som si nepovedala, že sa to už aj dá bez hanby nosiť :D.

Ďalej v neposlednom rade prízvukujem KVALITU výrobkov. Žiadne čínske shity a neznáme značky o ktorých ste ešte nepočuli. 

Nechtový dizajn sa stále vyvíja a ide dopredu každým dňom. Na trhu je už kopec techník a zdobení, v ktorom sa iste každá nájdeme, momentálne je najaktuálnejšie a najpreferovanejšie zdobenie One stroke- čo je zdobenie akrylovými farbami, kde si v štetci zmiešate farby a vytvárate krásne kvietky, listy, mašle a kadečo. Ďalším populárnym a žiadaným zdobením je akvarelové zdobenie, ktoré sa robí zas akvarelovými farbami a to sa vlastne tak ako keby rozpíja vodou, alebo ako to napísať :P... 
Toto je ukážka dokonalého One stroke zdobenia, autora vidíte- Kika Ujvari, je to Maďarska školiteľka a aj ja som mala tú česť školiť sa s ňou.

Toto je akvarelové zdobenie, je na mojich nechtíkoch a zdobila mi ich kámoška, lebo túto techniku ja neovládam. Môžete vidieť že sú to také rozpité farby :P

A tu je ukážka môjho One stroke zdobenia :D viem, je to ešte smiešne,ale chce to tréning...


Existuje už veľa spoločnosti a školiteliek ktoré školia nielen tieto techniky zdobenia,ale aj techniku ako je modelácia na šablonky gélom, či akrylom, rôzne najmä základné tvary ako je salónova kocka, mandľa ruská, gotická, stiletto, edge a mnohé iné... Poväčšina školiteliek nás prichádza školiť zo zahraničia, najmä Maďarsko, ktoré sú viacnásobnými majsterkami v tom ktorom zdobení a poskytujú nám svoje vedomosti a zručnosti a triky ako najlepšie to dané zdobenie či už tvar nechta dosiahnúť.

Z toho vyplýva, že kvalitná a dobrá nechtová dizajnérka sa musí neustále školiť, vzdelávať aby bola aktuálna aby si ju zákazníčky vyhľadávali a aby nestagnovala a aby išla vždy s dobou a dopredu :P
Ja osobne mám za sebou akreditované školenie na gelovú modeláciu, prvý level one stroke a chystám sa teraz na modeláciu na šablonky gélom, základné tvary.

6 komentárov:

  1. Ahoj. Moze sa stat ze ta japonska manikura nebude drzat alebo sa bude podfukovat ako niektore uv gely ? Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aho, japonska manikura nieje ako gel, je to na prirodny necht, je to skor na posilnenie a spevnenie, ono ti nechtik potom vyzera ako vylesteny... nema sa ti co odchlipnut... to mas iba osetreny prirodny nechtik :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A potom to je ako s doplnanim? vsetko sa pilnikuje alebo nanasa sa dalsia vrstva na to

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ono sa zdrsni povrch nechtika, nanesie zas ta vcelia pasta, jelenicou sa vtrie do nechtika a nasledne ten prasok sa nanesie takisto jelenicou co vytvori lesk na nechtiku...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ahoj ja kupujem uv gély v obcho d nails a som maximálne spokojná s kvalitou
    http://www.d-nails.sk/uv-gely

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Keď si chcete samé spraviť a neriešiť nejaké číňanky, za pár eur máte kvalitné sady na nechty tu: https://www.sadanagelovenechty.sk/

    OdpovedaťOdstrániť