utorok 4. júna 2013

MAGNETIC- prezentačný deň spoločnosti

Ahojtee baby...
V sobotu som bola na prezentačnom dni spoločnosti Magnetic. Boli tam úžasné školiteľky, a baby nechtarky. Waa, vyrozprávali sme sa tam a naučili nové vychytávky. Samozrejme predstavovali nám ich produkty a musím uznať, je to kvalitka,aj keď troška drahšie výrobky,ale určite stoja za vyskúšanie, ak chcete investovať do značky, určite odporúčam. Ja som napríklad nevedela že existujú mäkké a tvrdé gély, to bola pre mňa taká novinka. Naučila som sa kedy ktoré pri akých nechtoch použiť. Čo sa týka akrylu- komu smrdí- vrelo odporúčam  UV akryl. Je to vlastne na tom istom princípe ako akryl, má pevnosť akrylu a pružnosť gélu. výhoda toho je, že nesmrdí a môžete sa s ním bavkať piplať na nechtíku až kým nedáte do lampy, neschne na vzduchu tak ako klasický akryl. Túto techniku sa chystám vyskúšať. Ukázali nám aj prácu s fóliou, je to krásny efekt. Všetke výrobky sme mali k nahliadnutiu. Ukázali nám aj salónovú modeláciu na šablonky pomocou fólie a pinčovacích trubičiek. Celý deň bol náučný, veselý a každá sme boli vo svojom živle :D
Dostali sme aj darčeky, ahaaa...
V krásnej zelenej taške Magnetic nás čakali propagačné materiály, diár na rok 2013, tipy, vodolepky, vzorku gélu, lak so zdobičkou, plagátiky.

Propagačné materiály ich výrobkov, gélov, gellakov, spa, nový katalóg na rok 2013,  časopis

Tu vidíte tri plagáty- už presne vidím kde ich nalepím :D, vodolepky, vzorka géli pink, zelený zdobiací  lak, tipy biele- tie by mali zakázať predávať podľa môjho názoru, alebo maximálne na zdobenie.

Diárik na rok 2013 predná a zadná časť. veľký, prehľadný a úžasný :)

Úžasný deň za nami a som rada že som sa mohla zúčastniť. ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára