streda 12. decembra 2012

Najčastejšie chyby pri modelácii- alebo, ako to určite vyzerať nemá!!

Aoyteee...Dnes som blúdila internetom a opäť som zbadala chabé pokusy o modeláciu nechtov. Ja viem, každý raz začínal, ale baby prosím vás nezverejňujte vaše prvé pokusy na internet, pretože to bude kolovať všade. Chcem vám dobre.. Maximálne si foťte nechtíky pre svoju potrebu a strážte ich v PC a po čase porovnajte ako ste pokročili, samé sa na tom budete smiať a zabávať ako aj ja na svojich starých..a samozrejme aj teraz sa mi nejaké nepodaria,ale pilník do ruky a ideš, piluješ, zbrusuješ, dorovnávaš... 
V tomto príspevku vás upozorním kde začiatočníčky robia základné a viditeľné chyby. Taaak, poďme na to :)) hiii...  (aby som nezabudla, obrázky- zdroj: internet)

 HRUBÁ ŠPIČKA- Baby, ak vyzerajú vaše špičky po modelácií nejak takto hrubo, tak sa nebojte zobrať pilník, a stenčiť ich... pilujeme od stredu smerom dole k špičke...

 KAŽDÝ TVAR INÝ- Aj s týmto by sa dalo ešte niečo spraviť :D dať dole a na novo :D, ale nie, takisto dorovnať tvary, stenčiť špičky, proste pohrať sa s pilníčkom opäť a zas...

KRIVÁ FRANCIA- Okrem zatečeného gélu a krivých tvarov a nesprávne vymodelovaného céčka tu vidíme aj krivú franciu. Ja ju robím takto, že nanesiem si voľnou rukou, šikmým štetcom približne polobluk, potom vezmem tenčí štetec, suchý a po vonkajšom obvode si to dorovnám do požadovaného tvaru. Časom sa budem snažiť natočiť aj nejaké videjko, keď sa odvážim ;)

 MALÝ TIP- Tu by aj slepý uvidel malý tip, nesprávne zvolenú veľkosť. Správne zvolený tip je presne od kraja prírodného nechta po kraj, nie presahujúci kraje- tak je veľký. Na obr. vidíte malý tip.

... takisto malý tip, kde vytŕča okraj prírodného nechta.

 ODCHLIPY- Tie vidieť  v hornej časti nechta a vznikajú keď nám gélik zatečie ku kožtičke, zle zmatníme prírodný nechtík, ploché nechty, nemodelované a rôzne iné dôvody

PLOCHÉ NECHTY- Na tomto obrázku vidíme ploché nechty bez céčka. Tym pádom sú špičky hrubé a nechtík je náchylnejší na bolestivé nalomenie.

 PREPILENÝ NECHT- Ten červený fľak znamená, že dotyčná nešetrila nechty a nezmatňovala ich, ale brúsila, čo je ZLEE!! je to bolestivé a môže tým spôsobiť deformáciu nechta.
 
 ROVNÁ FRANCIA A ŠIROKÉ ŠPIČKY- franciu vidíte sami že je rovná a neprirodzene pôsobí a špičky sú široké- znova, pilník a ideš...

 NEPREBRÚSENY PRECHOD- prechod medzi tipom a prírodným nechtom nesmie byť vidieť. Nie len že to pôsobí zle,ale aj rýchlo nechtík odpadne

VYSOKÁ NEPRIRODZENÁ FRANCIA- NIEEEEEEEEE ja by som dala zakázať a zastaviť výrobu bielych tipov! veď to je najhoršie, najškaredšie, najneprirodzenejšie, najnepraktickejšie a celéé ZlÉÉÉ :D veď posúďte sami :D

 ZATEČENÝ GÉL- po správnosti sa gélik dáva ďalej od kožtičky. Nesmie sa jej dotýkať, pretože keď sa jej dotkne, dávam záruku že sa urobí odchlip, opuká... a potom uups, asi som stratila nechtík? :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára