streda 12. decembra 2012

Návod na gelovú modeláž

UV lampa, kopýtko na zatlačenie kožtičky, pilníky, tipy, gilotína, štetce , dezinfekcia na ruky, lep, tekutý pilník, cleaner, primer/ultrabond( ja používam primer, ale po vyničení by som chcela vyskúšať puer-bond), fungian (to je prevencia proti plesni a zaroven aj odmasti a vydezinfikuje, takže podľa mňa je v tomto prípade nailprep zbytočný), nailprep,finish gél , olejček na kožtičku, UV gély, poprípade ozdoby
 v pozadí môžete vidieť aj moju brúsku a odsávačku prachu ;)
Na tejto foto vidíte gély s akými zatiaľ pracujem. Prevažne používam modelačný jednofázový gél CLEAR od inginails a sem tam si objednávam aj no name modelačné, tento violet NN je hustejší, ten používam pri modelovaní na šablónku, NN clear V je niečo medzi violetom a clearom od inginails. Ani jeden z týchto gélov nepáli. Mám pocit, že značka inginails zmenila nejaké zložky v géle alebo čo, lebo niekedy pálil a riadne, teraz skoro vôbec, čo mňa a moje zákazníčky teší :) (alebo druhá možnosť je prečo nepáli, že je na čase vymeniť žiarovky v lampe :DD ) čo sa týka farebných gélov, mne najviac vyhovujú no name, pretože super kryjú. Ako vidíte mám aj gély inginails a tie sú tiež dobré čo sa týka konzistencie skôr, ale nie všetke až tak dobre kryjú. A gély NTN, no, čo ja viem, treba ich šialene premiešať aby sa nerozpíjali a kryli. Biely gélik mám inginails extra white, používam ho dlho, ale idem prejsť na truscada profi white myslím sa volá. Keď bola u mňa obchoďáčka z truscady, bola som očarená ich vecami celkovo a ten biely gél som hneď aj objednala spolu s nejakými drobnosťami.

A prejdime k veci: 
1.       Umyjeme ruky a nastriekame dezinfekciu na ruky svoje a ruky klientky
2.       Ostriháme nechty
3.       Zatlačíme nechtovú kožtičku
4.       Jemne zdrsníme povrch nechtu jemným pilníkom. (nie zbrúsime, ale ZDRSNÍME) Nesmie nám ostať žiadne lesklé miesto, iba taký kriedový povrch. Od tohto kroku sa nesmieme dotknúť rukami nechtov, aby sa nám nezamastili.
5.       Očistíme nechty cleanerom (ja ich v poslednej dobe iba oprášim štetcom)
6.       Nachystáme si typy podľa potreby (nesmieme zabudnúť, že tip je polotovar, ktorý sa dá upravovať aj do šírky aj do dĺžky. Takisto nesmieme zabudnúť, že nechtový tip lepíme maximálne do polovice prírodného nechta, ak zasahuje vyššie, striháme z nechtovej zarážky)
7.       Lepíme typy. Lepidlo nanášame na umelý typ a primerané množstvo. Pod uhlom 45° nasadíme zarážku a miernym tlakom ťaháme smerom dole. V momente spojenia hrany tipu a nechtu opatrne preklápame typ na nechtovú plochu. Po celý čas vyvolávame mierny tlak. Pri dodržaní tohto postupu sa pod tipom neurobí vzduchová bublina. ( vzduchové bubliny sú neprípustné, to znamená že sme nepostupovali správne a môže sa klientke vytvoriť pleseň ak sa tam dostane voda a vlhko)
8.       Skrátime typy gilotínou na požadovanú dĺžku
9.       Spilujeme prechod medzi nechtom a typom. Zapilujeme typ do požadovanej dĺžky a tvaru. Takisto nesmie ostať žiadne lesklé miesto na nechte, pretože sa môže odchlipovať gél. V konečnej fáze nesmieme bádať prechod.
10.   Utrieme CLEANEROM ( takisto v poslednej dobe iba oprášim štetcom)
11.   Nanesieme PRIMER na časť prírodného nechtu. Nie na typ ani na kožtičku. Za pár sekúnd to vyschne
12.   Nanesieme prvú vrstvu gélu- základnú- dáme vytvrdiť do UV lampy (po tejto vrstve nanášame farebnú špičku, alebo ozdoby. Keď dávame ozdoby, je dobre naniesť gél-poukladať ozdoby a dať vytvrdiť do UV lampy)
13.   Vytvarujeme C-oblúk- stavebná, tvarujúca vrstva( gél sa nesmie dotknúť kožtičky, inak sa bude odchlipovat)- dáme vytvrdiť do UV lampy (ešte vám prezradím jeden vylepšovák ;) keď vymodelujem C-čko, otočím prst hore nohami a nechám troška aby sa dotvaroval)tento krok robím na striedačku po jednom prste, aby mi gél nestiekol kým urobím piaty prst.
14.   Očistíme CLEANEROM a pilníkom dotvarujeme C-čko
15.   Prejdeme jemným pilníkom, alebo leštiacim blokom , očistíme CLEANEROM
16.   Nanesieme vrchnú- poslednú vrstvu- dáme vytvrdiť do UV lampy. Očistime lepkavú vrstvu CLEANEROM a pre lepší lesk prejdeme finishom, alebo priesvitným lakom
17.   Na kožtičku nanesieme olejček a vmasírujeme


A UŽÍVAME SI KRÁSNE NECHTY :P
* v blízkej dobe sa budem snažiť doložiť fotopostup, alebo videopostup, uvidím ako sa rozhodnem ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára