štvrtok 9. mája 2013

Dnešný úlovok

Ahojte baby, dlllho som sa Vám neozvala,ale mala som iné starosti...Rozbieham nejaký biznis a stoji ma to dosť námahy, ale veď s tým som aj rátala, neskôr vám napíšem aj o biznise,ale o tom potom :D

Dnes som po dlhšej dobe vybehla do mesta a kúpila si niečo na seba...Katastrofa keď som si vymenila v šatníku veci za letné... Ja musím mať doma asi nejakého škriatka,lebo v lete som mala kopec veci a teraz nič :D ale takýchto škriatkov máme zrejme viaceré :D, iste to poznáte.

Tak poďme k veci ;P
Waaaaaaa....tu je môj dnešný úlovok ;) šatky, tielko, tričko, svetrík, nohavice, topánočky, gumičky a náušnice 

Tieto hrubé gumičky sú fajné keď si chcete urobiť takú kontičku :P
A tie náušnice som mala milión už sú úplne úžasné praktické a milujem ich. Tento krát som zvolila ružovú, lebo je moja obľúbená, aj keď ako tak pozerám na foto, ružovej som tento krát nakúpila minimum, civoleee, čo sa somnou deje :D  

Milujem značku GATE- sú lacné, úžasné a nikdy z tohto obchodu neodídem  na prázdno ;)
Tento krát svetrík, tenučký, jemný a ideál na letné večere, len tak prehodiť cez seba, kúpila som ho v akcii cca 10e. Veľmi som sa musela prekonať aby to zas nebola ružová :D

Šatky- takisto GATE- takisto akcia, cca 4e, jednoduché, voľné, super na plavky,alebo do mesta na kávičku ;)

Takéto rýchlobežky mám zas z GATE- už asi tretie, len stále iná farba, sú úžasné, ľahučké, ale nevýhoda, že sa rýchlo schodia,ale zas výhoda že mi za nich hneď vrátia peniažky a vyberiem si niečo iné :D cca8e

Nohavice GATE, akcia cca6e, sú také voľné, vzdušné, zaujímavý pas vprede a vzade gumička,

Tričko od číňana, úžasné voľné, super ku kraťaskám, cca 8e. V zade zaujímavé mašličky, opäť som sa pri výbere musela kontrolovať a nevziať ružové,ale mala som šťastie, lebo ružové Sko nebolo :D

Takisto tielko od číňana, zaujala ma čipka v zade a vzor zlatou a v poslednej dobe som sa zamilovala do mentolovej farbyyyy....wwwwaaaaa..úžas, cca8e
Tak dnes len toľko, musela som sa niekomu pochváliť, pretože už asi dva mesiace som si nič nekúpila :D majte pekný večer, čavkyyyy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára