sobota 2. marca 2013

Party nechty

Ahojtee, zajtra sa chystám na double party kamoškám a moje nechty už boli v strašnom stave. Mali asi troj týždňové odrasty. Tak som si urobila takú divočinku troška. Nech sa páči, tu je fotonávod.



moje odrasty :P


vydezinfikovala som si ruky, zatlačila kožtičku, prebrúsila starý materiál brúskou                                                                    
dobrúsila, dorovnala tvary pilníkom


naniesla som nail prep (moyra), fungian (truscada), primer (enii nails) - nechala zopár sekúnd uschnúť

naniesla som základnú vrstvu gélom NN clear- v, nechala vytvrdiť 2min 

následne som naniesla dve tenké nvrstvy bieleho gélu truscada profi white, aby farby pekne vyzneli

naniesla som zelenú farbu

ružovú farbu a postupne všetke ktoré som chcela

použila som NTN gél č. 62, NN sweet pink a NN light berry

postupne som pridávala farby podľa poradia a podľa toho ktorú som mala na štetci :P, potom som vytvarovala C-čko, odmastila, dotvarovala a naniesla finish

zajtra si to ešte možno dozdobím čiernou akrylkou :P

Tak teda majte pekný zvyšok večera,alebo teda dobré ránko, verím že sa návodík aspoň troška zapáčil ;P ahojtee

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára