streda 12. decembra 2012

Recenzia na essence sada na obocie, essence korektor a catrice ruz

Aojtee baby :) je tu nedeľa a ja zas prispievam, všimla som si že tu prispievam skoro vždy v nedeľu.. hii... môj mužíček vtedy chodí na floorbal(či ako sa to píše :D) a ja sa nudím, dnes síce nešiel, ale napísala som si veci do školy a reku pochválim sa vám s dnešným mojím úlovkom :D

U veľa blogeriek som obkukala sadu na obočie essence, tak teda, nesmie chýbať ani mne, hneď som otvorila, máte tam aj šablónky, ale podľa mňa blud... štetec na prvý dojem a dotyk shit, ale keď som ho vyskúšala, tak celkom sa dá. a celkové hodnotenie sady- výborne, prirodzené obočie.. mne stačil aj ten svetlý tienik, je dosť tmavý v skutočnosti a ja som blond tak som skúsila ten, zajtra vyskúšam aký je ten tmavý... Čiže spokojnosť- odporúčam...

Druhý produkt je rúž Catrice č 210...je krásny sýty červeno ružový, prihodím foto keď sa namaľujem :P ten som obkukala od spolužiačky a aj dlho vydrží, jedla som s nim pizzu a pila z pohára a stále bol krásny... Čiže tiež spokojnosť

Tretím produktom je korektor pod očí, keďže bojujem s kruhmi pod očami ako asi každá z nás :P
Zatiaľ ho nehodnotím, lebo som ho skúšala len na ruku, zobrala som si číslo 001, dúfam že nebudem sklamaná :) to je odomňa na dnes všetko, majte pekný zvyšok nedele a šťastný začiatok nového týždňa, papaa 
Žienky, pridávam reálnu foto na mne ako vyzerá ten rúž ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára